tirsdag 5. januar 2010

Velkommen 2010

Da er jeg veldig spent på hva dette året bringer!

Det startet ikke så godt da... Skikkelig forkjølet igjen! Pusset nesa så mange ganger att den flasser!!! Jippi!!!! Bare litt lei!


Så fort jeg er frisk nå skal jeg ta meg selv i nakken og få trent litt - usikker på hva jeg skal trene... Nå mener jeg ikke spisemuskelen altså men på hvilken måte jeg skal trene... Lurt litt på om jeg skal melde meg ut av treningsstudio etter å ha vært støttemedlem nå i et halvt år.... Men så er det godt å komme et sted hvor man MÅ trene også da.. Nytter jo ikke å slenge seg ned i sofaen der nei. Også er det Jentebølgen som roper i det fjerne... Det er i månedskifte mai/juni hvert år, så det er noe å trene til.


Jaja - jeg kommer vel igang etterhvert...


Godt nytt år til alle sammen!

Dette bildet tok min kjære morgenen den 2 januar 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar