lørdag 5. september 2009

En liten tur i byen

Ble bedt på kaffe i dag med min venninne Birgitte og hennes datter Line!
Kjempekoselig! Line har termin i dag! Vi skal bli mormor!!!!!
Vi?... Jeg mener.... æh...
Jeg har jo kjent Linemor siden lenge før hun ble født og da blir man jo litt med liksom...
Det er kjempespennende! Gleder oss alle sammen!!!!

Min Helene har vært så flink å rydde på rommet sitt! (Hvor tar hun det fra?, ikke meg ihvertfall!) Tenkte jeg skulle putte alt i UFF-containeren i dag..men den var borte!!!!
Er det noen som vet hvor det er flere UFF-containere?

Min kjære har vært på sopptur i dag og står på kjøkkenet og kokkelerer, gleder meg!
Jeg har blitt lovet stekte blåskjell med kantarell! Mmmmmm... sier matvraket!
Han fant mange flotte kantareller! Bildet kommer....
Nå skal vi kose vårs!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar